نوبخت: برای دولت آینده دارایی‌هایی گذاشته‌ایم-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

نوبخت: برای دولت آینده دارایی‌هایی گذاشته‌ایم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کارکنان دولت بدانند بدهی‌ها به آنها پرداخت می‌شود و نمی‌گذاریم دولت سیزدهم درگیر بدهی به بازنشستگان باشد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 23
کد خبر: ۹۲۸۷۷

به گزارش راهبرد معاصر محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان، اظهار داشت: کشور در یک محاصره تنگاتنگ و جدی اقتصادی قرار دارد، دشمنان ما تیم بزرگی هستند که به صورت لحظه‌ای ما را رصد می‌کنند اما ما با انسجام ملی مقابل دشمنان می‌ایستیم.

وی افزود: تا جایی که بتوانیم زانویی که می‌خواهد راه تنفس کشور را ببرد قطع می‌کنیم، ما نباید مقابل مردم از مشکلات بگوییم و باید با استواری پیش رویم.

وی ادامه داد: دشمنان این بار مصمم بودند که ملت ایران را از حرکت باز دارند و می‌خواستند فشار بیاورند تا مردم قیام کنند که خوشبختانه ناکام ماندند.

معاون رئیس جمهور درباره سفرهای هیئت دولت به استان گلستان گفت: در دو سفری که رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان داشتند، در دولت یازدهم 144 پروژه با اعتبار 955 میلیارد تومان تصویب شد اما 3 هزار و 104 میلیارد تومان پرداخت شد.

نوبخت افزود: در دولت دوازدهم هم برای 69 پروژه هزار و 682 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که هزار و 520 میلیارد تومان پرداخت شد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار